Bedien je klanten gemakkelijker

Van bestellen tot betalen, alles digitaal!

Een moderne manier van werken

MyDailyFood is een super efficiënt bestelplatform en verbindt horecazaken met bedrijven, scholen en overheidsinstanties in de nabije omgeving. Speciaal ontworpen om zowel je klanten als jezelf zoveel mogelijk tijd en moeite te besparen.

Geen gedoe meer met cash geld of klanten die tijdens de piekuren bellen om last minute bestellingen door te geven, zo kan iedereen binnen je zaak ongestoord werken. Alle betalingen verlopen digitaal waardoor er geen kans is op valse briefjes en je nooit te maken krijgt met kasverschillen.

Ben je op zoek naar een gebruiksvriendelijk bestelplatform ontworpen voor broodjeszaken, restaurants, traiteurs, frituren en andere soorten horecazaken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Automatiseer en vereenvoudig diverse taken via MyDailyFood, laat klanten zelf online hun bestellingen ingeven en afrekenen.

Het bestellen via MyDailyFood is bovenal ook een interessante extra service die je kan aanbieden aan je klanten, want ook zij besparen veel tijd en administratief werk. Alles verloopt geheel contactloos en is hierdoor meer hygiënisch.

Wil je het graag uitproberen?

Liever geen gedoe meer met wisselgeld of het opschrijven van bestellingen?

Laat ons helpen!

Geen tijdrovende telefoontjes, mails of faxen meer op de drukste momenten van de dag zodat jouw medewerkers niet gestoord worden tijdens de voorbereidingen van gerechten.

Wij nemen alle administratieve bezigheden rond het verzamelen van bestellingen uit handen. Je kan elke dag met één muisklik checken hoeveel orders er instaan om klaar te maken.

Je klanten kunnen op een veilige manier online betalen. Niet meer natellen tijdens de bezorging en geen risico’s op openstaande rekeningen, want elke bestelling is altijd op voorhand betaald.

Niet zeker of een digitale manier wel handig en nuttig is?

Probeer het uit!

Onze enthousiaste medewerkers komen graag langs om je te overtuigen van onze moderne service.

Liever een online kennismaking? Geen probleem, wij kunnen ook online al je vragen beantwoorden alsook de voordelen van MyDailyFood laten zien!

Van menukaart en prijzen tot openingsuren, alles is eenvoudig zelf aan te passen per klant.

Bovendien hang je bij ons niet vast aan onze dienst en kan je eender wanneer vrij kiezen te starten of te stoppen!

#shoplokaal

Wij stellen je horecabedrijf graag voor bij scholen, bedrijven en overheidsorganisaties als vaste leverancier voor de bestellingen van hun dagelijkse broodjes en catering.

Wil je zelf een van je klanten de mogelijkheid geven online te bestellen? Perfect mogelijk, ook voor hen voorzien wij een korte introductie om hen snel wegwijs te maken.

In samenspraak met je klanten worden vaste tijdstippen van bezorging afgesproken zodat je voorbereidingen en personeel makkelijk kan inplannen.

MyDailyFood kan veel tijd en werk besparen zodat je onderneming zich kan focussen op wat belangrijk is, het voorzien van lekkere gerechten aan tevreden klanten.

Een gratis demo aanvragen

Op zoek naar een extra service voor je klanten?

Hoe het werkt

Volledig online toegankelijk

  • Geen gebruik meer van contant geld, mails, telefoontjes en faxen.
  • Verificatie van betaling alvorens bestellingen worden doorgestuurd.
  • Check je bestellingen waar en wanneer je wil.
  • Beheer helemaal zelf je menukaart, instellingen, openingsdagen, kortingen en meer.

Gemakkelijk in gebruik

  • Je kan eenvoudig inloggen via je smartphone, tablet of PC.
  • Je hoeft geen speciale printers of andere hardware aan te schaffen.
  • Een gebruiksvriendelijke manier van bestellen als meerwaarde voor je klanten.
  • Een overzicht van alle orders met slechts één muisklik.

Op maat van jouw zaak

  • Alle bestellingen worden gegroepeerd en kan je als een orderlijst printen.
  • Bestellingen in de toekomst zijn zichtbaar in een handig kalenderoverzicht.
  • Gespecialiseerd in het verwerken van grote aantallen orders tegelijk.
  • Automatiseer en vereenvoudig je processen.

Realtime dashboards

  • Een overzicht van het aantal bestellingen en de omzet per klant.
  • Vergelijk de evolutie van je cijfers over de maanden heen en pas je strategie hierop aan.
  • Eenvoudige analyses over je meest en minst verkochte producten.
  • Uitgebreide statistieken die je kunnen helpen prijzen, promo’s en kortingen te perfectioneren.

Marketing en reclame

  • Leuke wedstrijden & promoties via sociale media om klanten aan te trekken.
  • Een live reclamebord dat je zelf kan invullen, mooi zichtbaar voor je klanten.
  • Updates en berichten sturen naar een grote massa klanten tegelijk.
  • Opname in de MyDailyFood-groep, wij stellen je graag voor aan andere nabije bedrijven en scholen.

100% Tevredenheidsgarantie

  • Ondersteuning van onze helpdesk bereikbaar via WhatsApp, telefoon, mail en contactformulier.
  • Continue updates en verbeteringen op basis van jou feedback.
  • Extra talen beschikbaar voor anderstalige medewerkers.
  • Geen ratingsysteem, klachten van klanten worden intern en discreet behandeld.

Waarom is MyDailyFood de beste keuze?

Onze sterke punten

  • Een nuttige extra service voor je klanten

  • Volledig cashloos & contactloos

  • Bestellingen opvolgen via je smartphone en PC

  • Geen speciale printers of andere hardware nodig

  • Overzichtelijke rapportages met omzet en orders

  • Reclame en wedstrijden via sociale media

  • Elke bestelling is altijd op voorhand betaald

  • Gemakkelijke en snelle implementatie

  • Een toegankelijke helpdesk in geval van nood

  • Een performant en beveiligd bestelsysteem

  • Onbeperkt en gratis ondersteuning

  • Geschikt voor restaurants, broodjeszaken en meer

  • Goede communicatie met bedrijven en scholen

  • Wij luisteren naar jou om te blijven verbeteren

Benieuwd hoe het werkt?

Contacteer ons